Majowy haul zakupowy

by - 14:09


Maj zbliża się ku końcowi więc przyszedł czas na haul zakupowy. Miałam ograniczyć wydatki, ale ta promocja w Rossmannie była taka kusząca hehe.

LAKIERY DO PAZNOKCI RIMMEL&GOLDEN ROSE: O dwóch z nich mogliście przeczytać jakiś czas temu w recenzji Lakiery Rimmel by Rita Ora. Jestem z nich bardzo zadowolona. Z lakieru matowego od GR także. Ma śliczny, delikatny kolor i szybko schnie.

SZMINKI RIMMEL: Uwielbiam je! Ich kolor, zapach i trwałość. Wprawdzie nie oczekuję, żeby utrzymywały się na ustach kilka godzin, ale przynajmniej nie blakną. Recenzję zaplanowałam na czerwiec, więc niech pozostaną małą tajemnicą.

KOSZULE HOUSE: Wybrałam je ze względu na kolory. Idealne na lato. Planowałam zakup czegoś innego, ale po przymierzeniu zdecydowałam się na nie. Do tego była fajna promocja, więc zakupiłam je prawie za pół ceny. Zapewniam was, że kiedy poprawi się pogoda to zobaczycie je w najnowszych stylizacjach.

SPODNIE H&M: Proste dżinsy z wysokim stanem. Niby takie nic, a jednak mnie urzekły. Idealnie podkreślają moją sylwetkę a do tego wydłużają nogi. Od tego momentu stały się moją ulubioną rzeczą w szafie. Myślę nad zakupem jeszcze jednej pary, ale w innym kolorze.

You May Also Like

18 komentarze

  1. Świetny post :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Posty o kosmetykach są bardzo przydatne,gdyż wiele razy kupowałam min.lakiery do paznokci z których póżniej nie byłam zadowolona.Dla mnie negatywne opinie liczą sie bardziej bo w ten sposób chronię swój portfel przed zbędnym bublem;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie kolory, bardzo ładne zdjęcia, świetny post!<3

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli znalazłaś idealną parę jeansów dla siebie, to polecam zakupić co najmniej jeszcze jedną parę na zapas! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intryguje mnie ta różowa koszula i te spodnie. ;) Idę poszukać ich na stronach sklepów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear! i love it!
    kisses

    http://pearlsandrosesdiary.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jedną pomadkę z serii Rimmel Kate i jestem z niej bardzo zadowolona :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne pastelowe kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Te koszule wyglądają ciekawie, chyba muszę przejść się do House'a ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny post
    Obserwuje
    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super perełki, mam koszulę w bardzo podobnym kolorze :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory tych lakierów :) Świetny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy :)
    Jaki to model spodni, bo od dawna szukam jasnych jeansów z wysokim stanem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W swojej ofercie H&M ma bardzo dużo tego typu spodni więc z łatwością znajdziesz coś dla siebie:) Ja kupiłam spodnie, które znajdziesz pod tym linkiem
      http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0232389002.html

      Usuń