Miejski outfit

by - 13:50

 Photography by E.Śmistek

Po totalnym lazy day w piątek przyszedł czas na intensywny dzień w sobotę. Spacery po mieście, w tak ładny dzień, nieźle mnie zmęczyły hehe.

Nareszcie (albo dopiero) moja ramoneska miała swoje pierwsze wyjście tego roku. Pogoda w ten weekend dopisała wystarczająco, abym mogła wyciągnąć ją z szafy. Myślę, że od teraz przez kilka następnych tygodni nie będziemy się rozstawać. Chyba każdy z was ma w swojej garderobie ubranie, z którym ciężko się rozstać. 

Dziś prezentuję wam miejski outfit: ponadczasowe dżinsy połączone z luźną koszulą, balerinami i ramoneską. Koszulę prezentowałam już w Marcowych łupach. Nie ukrywam, że w takim wydaniu czuję się najlepiej. Prosto i na luzie. Myślę, że skórzana ramoneska dodała charakteru całej stylizacji.

Udało mi się uratować baleriny (kupione w zeszłym roku), które planowałam wcisnąć w kąt, gdyż strasznie mnie obcierały. Postanowiłam wypchać je gazetami. W takim stanie schowałam do szafy, gdzie spędziły tydzień. Początkowo nie sądziłam, że to coś da, ale jednak pomogło. Początkowo ciasne, w których nie dawałam rady chodzić, teraz są ok. Szkoda, że nie zrobiłam tego wcześniej. Jeśli macie podobny problem to zawsze możecie spróbować.

Co sądzicie o stylizacji? Jak wam się podoba?

You May Also Like

19 komentarze

  1. awesome outfit, love the top :) <3

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/
    http://www.youtube.com/marieljanina

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super. Bardzo mi się podoba :) Fajny różowy pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula i buciki są cudowne !!!
    Super blog :p
    pozdrawiam
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna koszula :*
    ładne zdjęcia :D
    zajrzysz?
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula genialna :) mam takie same buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. like your flats, where are they from? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bought it last year in cropp.com :)

      Usuń
  7. Zakochałam się w balerinkach :o Cała stylizacja wygląda super ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super OTTD :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice look,kisses.
    http://www.fashionismylifebyestefania.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja bardzo ładna, w sam raz dla mnie :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  11. Luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, jak to bywa na większości blogów :/
    Ramonka jets super! noś częściej, bo dodaje charrakteru i zadziorrra- absolutnie moje klimaty <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz:)

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz :*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń