Recenzja: Korektor Miss Sporty So Clear

by - 16:43


O zakupie tego korektora pisałam w Kwietniowym haulu kosmetycznym. Zakupiłam go w promocji w Rossmannie za ok 6 zł. Muszę się przyznać, że to mój pierwszy korektor i drugi produkt tej firmy. Używam go od dwóch tygodni.

CO PISZE PRODUCENT: Antybakteryjny korektor, który skutecznie maskuje i wygładza niedoskonałości cery oraz utrzymuje naturalną równowagę skóry. Przeznaczony do cery trądzikowej, dostępny w dwóch odcieniach: ciemniejszym i jaśniejszym.

MOJA OPINIA:  

OPAKOWANIE: Jak widać korektor ma formę sztyftu, dzięki czemu fajnie go się aplikuje. Jednak produkt szybko się brudzi, jeżeli nie oczyścimy dobrze twarzy to pozostaną na nim drobne paproszki, włoski itd. Myślę, że w tym wypadku (skoro to produkt antybakteryjny) powinien mieć formę tubki. Opakowanie swoim wyglądem nie zachwyca, nie przykuwa uwagi i nie ma na nim składu kosmetyku!!! Czemu?

KONSYSTENCJA I ZAPACH: Kremowa konsystencja nie sprawia mi problemu, chociaż niektórym przeszkadza. Łatwo można rozsmarować go opuszkami palców. Zapach zdecydowanie nie jest plusem tego korektora, jednak to nie o zapach tutaj chodzi, tylko o działanie.

CENA: Przystępna cena (bez promocji ok 11 zł.

KOLOR: Gama kolorystyczna jest uboga, bo zawiera tylko dwa odcienie. Zakupiłam odcień nr 2. Na zdjęciu wyszedł ciemny, ale jest trochę jaśniejszy.

KRYCIE I TRWAŁOŚĆ: Co do krycia niedoskonałości mam mieszane uczucia. W miernym stopniu zakrywa niedoskonałości, większe wypryski i krostki, z drobnymi radzi sobie dobrze. Dłuższy czas utrzymuje się na skórze. Gdy nałożymy go więcej, aby lepiej coś zakryć, to od razu rzuca się w oczu (może w przypadku odcienia jaśniejszego nie byłoby z tym problemu). Po przypudrowaniu jest mniej widoczny. Jednak ja znalazłam dla niego inne, lepsze zastosowanie. Zastosowałam go na cienie pod oczami i o dziwo uratował moją twarz. Przy zastosowaniu kremu BB i pudru idealnie zgrał się z kolorem twarzy.

OSTATECZNA OCENA: Jakość adekwatna do ceny (w promocji). Ubolewam nad ubogą gamą kolorystyczną i brakiem składu na opakowaniu. Jeśli nie mamy dużych problemów z cerą można go zakupić. Dobrze spisuje się na cienie pod oczami. Choć nie żałuję zakupu, to jednak następnym razem wybiorę coś innego.

Miałyście okazję go testować? Jakie korektory polecacie?

You May Also Like

9 komentarze

  1. Świetna recenzja! Używam i jestem zadowolona;)
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałby mi się na moje cienie pod oczami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za produktami Miss Sporty bo od tuszu pieką mnie oczy a balsamy do ust śmierdzą i nie utrzymują się długo na ustach :( jedynie metaliczny lakier był dobry :)
    Co do twojej recenzji jest bardzo dobrze napisana, mimo to nie sięgnę po ten produkt, ale ty chyba też nie :) tak wnioskuję po twoim ostatnim poście :)

    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, następnym razem wybiorę coś innego, choć nie żałuję zakupu, bo zamiast kryć niedoskonałości, dobrze kryje cienie :)

      Usuń
  4. Ja niestety nie miałam okazji go używać, ale skoro nie kryje niedoskonałości to się nie skuszę :D
    Zajrzyj?
    Weź udział w konkursie a możesz wygrać post promujący na 4 blogach :D
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Bardzo lubię, gdzy dziewczyny mają usta w kolorze nude.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tym razem recenzja wybitnej moim zdaniem książki.
    Jeśli to nie problem to proszę o kliknięcie plusika w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten korektor jest do cery trądzikowej, raczej nie aplikuje go się na usta. Ale to już jasno opisałam w poście.

      Usuń
  6. Ciekawy korektor! Musiałabym w jakiś zainwestować :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wypryski potrzebuję czegoś lepszego, ale na cienie chyba wypróbuję. Przy czym wybiorę jaśniejszy odcień ;)

    OdpowiedzUsuń