Recenzja: Lakiery Rimmel by Rita Ora

by - 09:59

Rimmel: Rita Ora nr 860 (niebieski) i nr 270 (różowy)

Korzystając z ostatniej promocji -49% w Rossmannie, zakupiłam lakiery z Rimmela oraz szminki (recenzja  niedługo). Z lakierami jest różnie. Ile osób, tyle opinie. Pamiętajmy, że każdy ma inną strukturę płytki paznokciowej i każdy lakier zachowuje się na niej inaczej. Zapraszam do recenzji.

CO PISZE PRODUCENT: Szybkoschnący lakier do paznokci, kolorystyka opracowana przez Ritę Ora. Działa jak baza pod lakier o intensywnym kolorze i blasku. Łatwy w aplikacji dzięki szerokiemu pędzelkowi. Nie odpryskuje i nie blaknie.

MOJA OPINIA

OPAKOWANIE: Poręczna buteleczka, która zawiera 8 ml produktu.

KONSYSTENCJA I ZAPACH: Lakier na pewno nie jest wodnisty, jednak mam wrażenie, że jest ciut za gęsty. Wiele osób skarży się, że lakiery w buteleczce szybko zasychają, nawet po pierwszym użyciu. Ja mam je od dwóch tygodni, kilku aplikacji i nic takiego nie zauważyłam. A zapach typowy dla lakierów. 

WYSYCHANIE: Szybkoschnący lakier- tak reklamuje go producent. Ostatnio malowałam paznokcie na świeżym powietrzu. Pierwsza, cienka warstwa wyschła błyskawicznie. Po nałożeniu drugiej warstwy, takiego efektu już nie było. Wprawdzie po ok 2 minutach było widać, że lakier przysechł. Ostatecznie włożyłam na krótko dłonie do zimnej wody (zazwyczaj to przyspiesza utwardzenie lakieru, jednak nie wiem czy nie wpływa negatywnie na jego trwałość). Mówiąc krótko, lakier nie wysycha tak szybko, jak gwarantuje to producent.

CENA: Cena regularna to ok 12 zł. Ja kupiłam je w promocji za ok 6 zł.

KOLOR: Pastelowa kolorystyka opracowana przez Ritę  Orę. Jednak ja ubolewam trochę nad gama kolorystyczna, która zawiera chyba 6 kolorów. Po aplikacji kolor jest ciut ciemniejszy (na zdjęciu wyszły jaśniejsze niż w rzeczywistości).

PĘDZELEK: Dość gruby pędzelek, który zgodnie z zapewnieniami producenta, ma ułatwić jego nakładanie. Z początku sądziłam, że pędzelek jest straszny, jednak ułatwił mi aplikacje lakieru. W porównaniu do cienkich pędzelków, tym nie "wyjeżdżałam" za linię płytki paznokcia tak jak innymi. W ostateczności było mniej zmywania lakieru ze skóry. Za pomocą dwóch pociągnięć możemy pokryć całą płytkę. Musimy uważać, żeby na pędzelku nie znalazło się za dużo lakieru

KRYCIE I TRWAŁOŚĆ: Całkowite krycie zapewniają dwie warstwy lakieru. Lakier utrzymał się na moich paznokciach 3-4 dni, przy wykonywaniu różnych prac domowych. Myślę, że gdybym zastosowała jakiś utwardzacz, efekt byłby dłuższy.


OSTATECZNA OCENA:  Lakiery by Rita Ora wśród internautek spotykają się z mieszanymi ocenami. Zanim zdecydowałam się go kupić, naczytałam się wielu negatywnych komentarzy. Jednak pomimo to zaryzykowałam i kupiłam. Powiem szczerze, że nie żałuję zakupu. Lakier spełnił moje oczekiwania. W przeciwieństwie do swoich poprzedników, jakich używałam (Eveline, Wibo) utrzymał się na płytce 4 dni bez widocznych odprysków. Nie oczekuję od lakierów, że będą wytrzymywać dłużej. Ubolewam nad ubogą gamą kolorystyczną (seria lakierów z kwiatkami) i nad czasem jego wysychania. Myślę, że jeszcze skuszę się na inne kolory z tej serii lub firmy.

Co o nich sądzicie? Jak sprawdziły się u Was?
    

You May Also Like

15 komentarze

  1. super kolory ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory, u mnie lakiery nigdy nie trzymają się dłużej niż 2 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne te lakiery, bardziej podoba mi sie jednak ten niebieski :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na podstawie tekstu już chciałam wpisać na listę do wypróbowania, ale wspomniałaś, że w rzeczywistości są ciemniejsze... Szkoda, bo te ze zdjęcia są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie patrzę na firmę, tylko zawsze zwracam uwagę na kolor :D No ale fajnie, że lakier spełnił twoje oczekiwania :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne kolory! <3 Szczególnie róż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ich jeszcze nigdy ;)
    Prześliczne kolorki!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się cała gama kolorów tych lakierów :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. JAk na Rite to jestem zaskoczona stonowanymi kolorami, ale ona lubi zaskakiwać! Błękitny ma śliczny odcień!


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/duga-spodnica-i-pewien-teledysk.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne odcienie:) Super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te odcienie! :) Ja mam tylko błękitny i bardzo go lubię:) Ale widziałam w hebe na nie teraz -20% więc chyba sobie kupię jeszcze ten róż bo jest cudowie delikatny :))

    OdpowiedzUsuń