Serialowy maj

by - 09:14

Postanowiłam po raz pierwszy na blogu zapoznać was z serialami, które oglądałam w ostatnim czasie. Akurat w tym roku maj okazał się dość luźnym miesiącem pod względem nauki. Seriale oglądam bardzo rzadko (regularnie oglądam jedynie Arrow'a), więc postanowiłam trochę odsapnąć. O dziwo jestem dziewczyną, która nie przepada za ckliwymi telenowelami i wybiera... Co? Zobaczcie sami.

 #01 IZombie
Serial, który odkryłam przypadkiem i jak sądzę jest mało znany. Zaczęło się od pierwszego odcinka, a w ciągu dwóch tygodni nadrobiłam prawie całą emisję. Serial opowiada o losach Olivii Moore, która jest studentką medycyny i zombie. Rozpoczyna pracę w biurze koronera. Dzięki temu ma nieograniczony dostęp do mózgów, które musi zjadać, aby zachować swoje człowieczeństwo. Poprzez konsumowanie każdego mózgu wchłania wspomnienia zwłok, które pomagają detektywom w rozwiązywaniu kryminalnych spraw. Co mi się w nim podoba? To że bohaterka przejmując cechy osoby, której mózg zjadła, w każdym odcinku zachowuje się inaczej. Postać nie jest monotonna. A do tego ciekawy wątek detektywistyczny.

#02 Daredevil
Niewidomy prawnik, mając wyczulone pozostałe zmysły, zwalcza przestępczość na ulicach Nowego Jorku jako zamaskowany superbohater. Ten serial polecił mi mój chłopak. Wprawdzie jestem dopiero na 6 odcinku, ale muszę powiedzieć, że fabuła wciąga. Choć czegoś mi brakuje. Serial trzyma w napięciu. Akcja głównie skupia się na pojedynkach głównego bohatera z przestępcami, a jego działalność prawnika idzie na drugi tor. Więc czego mi brakuje? Brakuje mi rozwiązywania spraw i rozpraw sądowych.

#03 Arrow
Po katastrofie morskiej na bezludnej wyspie zostaje odnaleziony milioner- Oliver Queen. Gdy mężczyzna wraca do cywilizacji, postanawia walczyć ze złem i łapać przestępców jako Arrow. Choć Arrow to mój ulubiony serial, to zostałam zmuszona to umieszczenia go na ostatniej pozycji w tej liście. Trzeci sezon zapowiadał się świetnie, ale z odcinka na odcinek robił się coraz gorszy. Ciężko mi to pisać, ale taka jest prawda. To co zrobili z tym serialem, jego potencjałem, to istna masakra. Po finałowym odcinku czuję niedosyt, niesmak i zawód. Mam nadzieję, że czwarty sezon będzie lepszy.

Oglądał ktoś z Was? Jakie obecnie seriale oglądacie?

You May Also Like

3 komentarze

  1. I this moment I'm following Outlander, Weyward Pines and Game of Thrones and I was thinking to see also I zombie!

    My last post: Pickedresses the pink side of the parties

    Shopping Girls

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny post ; )

    Obs za obs?.

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. IZombie brzmi ciekawie! O Arrow słyszałem, ale nie są to chyba moje klimaty. Ja swego czasu oglądałem Once Upon a time, Plotkarę i Girls.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń