W stylu gwiazd: paski

by - 13:18

Przyszedł czas na kolejny wpis z kategorii "W stylu gwiazd". Postanowiłam, że co jakiś czas będą pojawiać się na blogu jako inspiracje. Tym razem motywem przewodnim są paski. Niezwykle modny motyw w tym sezonie. Uniwersalne, ponadczasowe paski, które kojarzyć mogą się z nudą, dobrze zestawione stworzą ciekawą stylizację. Więc zaczynamy...

Sweter: Intermixonline ‖ Spódnica: Romwe ‖ Buty: Sheinside ‖ Torebka: Forevernew

Uliczna elegancja w wydaniu Ashley Tisdale, czyli skórzana rozkloszowana spódniczka plus sweter w paski. Całej elegancji dodaje spódniczka, która zapewne znalazła się już w szafach większości z was, gdyż już rok temu była hitem. Ciekawym elementem, który łamie czarno-białą stylizacje są bordowe buty. Torebka w kształcie serduszka to kolejny dziewczęcy element. Równie dobrze możemy zastąpić ją pikowaną kopertówką.

Sweter: Intermixonline ‖ Spodnie: Topshop ‖ Buty: Sheinside

Jennifer Lopez to piosenkarka a zarazem aktorka, która potrafi podkreślić swoje atuty. Choć Jennifer nie wybiera się na galę to i tak wygląda perfekcyjnie. Proste, ale zarazem stylowe zestawienie. Sweter w paski zestawiony z rurkami. Aby dodać stylizacji pazura, możemy wybrać rurki z przetarciami. Wysokie buty wyszczuplą i wydłużą nasze nogi, choć równie dobrze możemy zastąpić je trampkami. Na koniec pozostają już tylko drobne akcenty: okulary i bransoletki.

Sweter: Topshop ‖ Spodnie: Choies ‖ Buty: Yoins ‖ Kapelusz: Bluefly

Na koniec pozostawiłam casual look w wydaniu Kandell Jenner. To typowa stylizacja na zakupy, rundkę po sklepach, czy  też spacer, gdy w kąt idą wysokie szpilki i obcisłe sukienki. Białe spodnie  (hit tego sezonu) oraz krótki sweter. Akcentem w tej stylizacji jest czerwony kapelusz. Jest to dobry zestaw na ciepły wiosenny dzień, gdyż biel jest kolorem, który odbija promienie słoneczne, dzięki czemu nie będzie nam gorąco.

Co sądzicie o tych propozycjach?

You May Also Like

13 komentarze

  1. Ja ostatnio również zainwestowałam w pasiaste koszulki, to jeden z moich ulubionych trendów :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam paski :P
    Pozdrawiam!

    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. trzecia stylizacja najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio wszędzie widzę te buty co na ostatnim secie. Czy one mają jakąś nazwę?

    Zapraszam Serdecznie Na Nowy Post z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię paski, szczególnie jakieś luźne koszulki w paski :)

    gloriousdolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj też pomykałam po mieście w sweterku w czarno-białe paski od Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Koszuzlki, sweterki w paski! Prosto i modnie. Buty z drugiej stylizacji są przepiękne, przygarnęłabym je <3
    Obserwuję, zapraszam do mnie blummm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. każde połączenie jest świetne;)

    malenkafotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kapelusz to nie kwestionowana elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze lubiłam paski, pierwsza propozycja jednak najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń