Grey sweater

by - 20:36


Hej! Nareszcie znalazłam czas i trochę spokoju, aby napisać post. Domowe obowiązki nieco przeszkadzały mi w pisaniu pracy licencjackiej, która wymaga skupienia a przede wszystkim koncentracji. Nie lubię gdy ktoś mi przeszkadza. Jestem typem osoby, która potrzebuje chwili dla siebie wyłącznie w samotności, gdy nad czymś pracuje. Wtedy efekty pracy widoczne są po kilku godzinach. Macie podobnie?


Wydaje się, że zima opuściła nas na dobre. Jednak ja jeszcze postraszę Was mroźnymi i białymi widokami, prezentując zarazem drugą odsłonę zimowej stylizacji (pierwsza tutaj). Zapewne nie wnoszę tu żadnej nowości w świat mody, ale może to posłużyć za przykład do koncepcji capsule wardrobe. W wolnym czasie na pewno zagłębię się w ten temat, co przyda się przed wiosennymi zakupami.





Dziękuję za komentarze pod ostatnimi postami. Życzę Wam miłego wieczoru :)

You May Also Like

22 komentarze

  1. zima <3 jak pięknie !

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely winter outfit! Beautiful photos!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zima jeszcze wróci w lutym i marcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie sweterki! A zdjęcia przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też wiele rzeczy przeszkadza w skupieniu uwagi, dlatego spokój jest czymś ważnym :) Mam identyczny sweterek, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This looks so good on you....
    you have a beautiful Blog following you on GFC #113 if you like please follow me back
    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę tęsknię za taką prawdziwą mroźną zimą. Piękna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie :) Ogromnie podobają mi się kolory Twojej stylizacji. Ciekawie komponują się z tłem tej sesji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Great photos. Would you be interested to follow each other on Google Friend Connect (GFC)? Let me know in the comments so I can follow you back.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kurtka, no i ta zima <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice look!
    Thanks for visiting my blog! Sure we can follow each other, I`m following you on GFC, would be nice if you follow back! :)

    http://carinazz.blogspot.com.ee/

    OdpowiedzUsuń
  13. boże, jak widzę wyrażenie 'praca licencjacka' to czuję jak mi się pali pod tyłkiem :p jeszcze nic nie tknęłam - tragedia. w każdym razie też lubię spokój. lubię posłuchać muzyki czy filmu w tle, ale nie znoszę gadania za uchem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz. Super zestaw dobrałaś :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też zdecydowanie wolę pracować sama, w spokoju :)
    świetny look!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygladasz , ładne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the outfit!
    Great blog!
    Would you like to follow each other?
    I am a new follower on GFC :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny sweterek i stonowana kolorystyka zestawu!

    OdpowiedzUsuń