Haul zakupowy

by - 12:13


Wchodząc do galerii handlowej już od progu bombardują nas ogromne napisy oznajmiają wszystkim, że już czas wyprzedaży. Napis SALE zachęca do wejścia, choć na moment, do sklepu bo być może znajdziesz tam coś dla siebie. Czasem udaje się znaleźć coś fajnego w dobrej cenie, a czasem tylko ulegamy etykiecie "nowa niższa cena". Udało się Wam upolować coś fajnego na wyprzedażach, czy dopiero tak jak ja planujecie zakupy?

Ja jeszcze nie byłam na zakupach wyprzedażowych gdyż czekam na promocje w kilku sklepach. Jednak kilka dni temu zrobiłam zakupy w sklepie internetowym Reserved. Pierwszą rzeczą jest mała pikowana  torebka na łańcuszku, którą miałam na oku już od ponad kilku miesięcy, jednak jej cena była dla mnie trochę wygórowana. Szczęśliwym trafem doczekałam się jej przeceny aż o 50%.

Kolejnym zakupem był szal. Choć miałam już dwa zimowe szaliki to jednak postanowiłam sobie kupić trzeci na wyprzedaży. Myślę, że czasem warto zainwestować w dodatki, które urozmaicą stylizację. A poza tym jestem miłośniczką szalików, apaszek i chust. Również udało mi się kupić go za połowę ceny.



Pozdrawiam i zapraszam również na Instagram :)

You May Also Like

30 komentarze

  1. Uwielbiam wyprzedaże! Wspaniały szal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka super,w moim stylu ! <3

    Zapraszam Cię do mnie !Dopiero zaczynam prowadzić blog lifestylowy!
    Może masz jakieś rady , wskazówki :D będę wdzięczna! Pozdrawiam ! :*

    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like this bag :)
    Can we follow each others ?
    Byeee

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna torebka, mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta torebka ;* ja uwielbiam sklep reserved !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torebka :) Na wyprzedażach w reserved można upolować naprawdę fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest ta torebka *__*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka śliczna *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna rzeczy ! :)
    torebka bardzo mi się podoba- sama dumnie bym taką nosiła <3

    u mnie tegoroczne zakupy wyprzedażowe coś cieńko, ale to pewnie dlatego, że sama pracuję w galerii handlowej i gdy tylko mam wolne, unikam jej jak ognia :P hehe kiedyś wyprzedaże bardziej mnie kręciły :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna torebka! Super zakup!
    Blog bardzo ladny i przejrzysty :*
    Dziekuje za komentarz u mnie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great, Really Nice

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię wyprzedaże, tej zimy robię tylko zakupy online :-) Śliczna torebeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szal i torebka bardzo mi sie podobają :)


    Kochana klikniesz w linki u mnie na blogu :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka jest przepiękna!
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  15. I followed you #94 please follow me too ***

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely bog <3
    Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)
    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.
    My blog - Giveaway dose
    Follow in Bloglovin
    Follow in LookBook and Follow in Instagram
    Follow in Googleplus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. followed back with gfc.
      and now following in bloglovin also, please follow me back in bloglovin here http://www.bloglovin.com/blog/3995807/giveaway-dose

      Usuń
  17. Lovely bag! Following you! Hope you`ll follow back! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. hi dear, thank you for your comment - I´m your newest follower (96), follow me back :)
    international shein giveaway - do you want to win?

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne nowości :) Szaliczek mi się bardzo podoba, pasowalby do mojej kurteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebeczka super, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwyciłam się torbką. Przy okazji podarowałam ci 100 obserwację :)
    Pozdrawiam! :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń