Rok istnienia w sieci!

by - 14:39


Witam Was pierwszym wpisem w 2016 roku! Jak rozpoczął się dla Was ten rok? Dla mnie to drugi dzień odpoczynku, ale także przeziębienia. A chusteczki stały się moimi best friends.  Aż ciężko mi uwierzyć, że 2015 rok już za nami. Mogę stwierdzić, że pod kilkoma względami był to dobry rok. Nie tylko w życiu prywatnym, ale także blogowym. Otóż właśnie dziś mija rok od założenia mowmikate.blogspot.com.

Blogosfera dostarczyła mi nie tylko mnóstwo inspiracji, ale także motywacji do spełniania wyznaczonych celów. Choć utrzymanie bloga wymaga wiele czasu to jednak każdy nowy komentarz i wejścia motywują do działania. Za co bardzo dziękuję!

20 000 wyświetleń w ciągu roku i 1400 komentarzy to dla mnie spory sukces. Udało mi się opublikować 105 postów. Jednak za najważniejsze osiągnięcie uważam wyróżnienie w konkursie organizowanym przez Bonprix i serwis Zblogowani. Może dla niektórych te liczby to małe, nic nie znaczące cyferki, jednak dla mnie to motywacja do bycia perfekcyjną i coraz lepszą osobą w tym co robię bo...

Bo naj­ważniej­sze są te małe kroczki , które w ogólnym roz­rachun­ku okażą się je­dynym og­romnym kro­kiem na przód!

Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku :)

You May Also Like

10 komentarze

  1. Ja również obchodzę rok bloga, a dokładnie 1 stycznia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zyczę dalszych sukcesów i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pierwsze urodziny wybiją w maju ;) Aczkolwiek gratulację i życzę Ci sukcesów w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i zyczę kolejnych sukcesów zarówno blogowych jak prywatnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy New Year!~ Very Great post and I love your blog ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me. So, I can follow you right back <<

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację! Życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego na ten rok w życiu, powodzenia w dalszym blogowaniu, dużo pomysłów, inspiracji i motywacji, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń