Tonik ściągająco-oczyszczający z Garniera

by - 13:18


W tym poście pod lupę postanowiłam wziąć tonik, który używam od dłuższego czasu, czyli tonik ściągająco-oczyszczający z Garniera, przeznaczony dla cery tłustej ze skłonnością do niedoskonałości.  Jak się spisał? O tym w dalszej części wpisu.

CO PISZE PRODUCENT? 

Gama Garnier Czysta Skóra została stworzona, aby pomagać zwalczać niedoskonałości oraz redukować nadmiar sebum. Czy Tonik ściągająco-oczyszczający Garnier Czysta Skóra jest stworzony dla mnie? Tak, jeśli Twoja skóra jest podatna na powstawanie niedoskonałości, nadmiar sebum, ma rozszerzone pory oraz jest mieszana lub tłusta. Czym się wyróżnia? Dzięki połączeniu kwasu salicylowego i pochodnej oczyszczającego cynku, znanego ze swoich właściwości regulujących produkcję sebum, jego formuła zwęża pory, matuje skórę dla efektu oczyszczonej skóry.


MOJA OPINIA

To co nie ujdzie naszej uwadze a raczej nosom to ostry alkoholowy zapach. Jest bardzo mocno wyczuwalny, jednak da się do niego przywyknąć. Przy stosowaniu należy omijać okolice oczu bo wywołuje szczypanie. Tonik jest łatwo dostępny i w dobrej cenie, co można zaliczyć do plusów.

Produkt dobrze oczyszcza co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Również w walce z niedoskonałościami radzi sobie równie dobrze. Dobrym pomysłem jest aplikowanie go miejscowo, czyli bezpośrednio na powstałe niedoskonałości. W ten sposób nie wysuszymy skóry twarzy, a tylko "nieproszonego gościa". Produkt idealnie sprawdza się w porze letniej gdy skóra na mojej twarzy świeci się od nadmiaru sebum. Natomiast zimą ograniczam jego stosowanie. Wtedy tonik nadmiernie wysusza skórę, dlatego zaraz muszę aplikować krem. Nie polecam go osobom, które nie mają problemu z cerą, gdyż może zbyt przesuszać. 

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego produktu i polecam go osobom, których cera nie jest podatna na alkohol (jest on na samym początku w składzie).

Mieliście do czynienia z tym tonikiem? Jaka jest Wasza opinia?

You May Also Like

22 komentarze

  1. Niestety z racji tego że posiada alkohol jest to produkt nie dla mnie używam wersji różowej ale też mnie nie zachwyca. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam żel z tej serii, również jest dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam :(
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, kiedyś ten tonik, ale muszę przyznać, że to było juz dawno i nie pamiętam jak się sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli pachnie alkoholem to dla mnie jest niestety z góry skreślony :/

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety toników nie używam :(

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I love garnier :)

    i follow you. please follow my back

    thanks

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post dear!
    Thanks for sharing!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi thank you for visiting my blog..
    sure we can follow each other, just let me know when you already follow me, I'll follow you back..
    you can join my giveaway too if you want.. ;*

    xo,
    margarethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. followed you back.. ;*

    xo,
    margarethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja do twarzy używam płynu micelarnego z garniera- jest najlepszy, ale nie używam zbyt często ponieważ mam delikatną skórę i używanie takiego tonika z garniera czy innej firmy to zabójstwo dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie kosmetyki garniera są zbyt mocne, zapraszam do siebie i do posta o codziennej pielęgnacji cery:)

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  13. lovely bog <3
    Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)
    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.

    My blog
    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  14. great review. i love garnier :)
    i follow you now in GFC, follow me back soon <3

    xoxo
    http://pandoraglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. My skin is probably too dry and sensitive to try it. Great review!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post! I am new follower GFC and hope you can follow me too) xx

    OdpowiedzUsuń
  17. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń