Zimowa stylizacja

by - 14:04


Cześć! Choć długo mnie tu nie było, to mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście hehe. Tak się złożyło, że większość czasu poświęciłam na przygotowanie się do egzaminów, przez co inne sprawy, w tym blog, zeszły na boczny plan. Teraz pozostaje mi czekam na wyniki i realizować swoje noworoczne postanowienia.

Zima zawitała do nas już w pełni. Oczywiście nie obyło się bez paraliżu komunikacji miejskiej oraz stania w korkach. Zima znów zaskoczyła kierowców- można rzec, zresztą jak co roku. Choć nie przepadam za tą porą roku to jednak lubią ją podziwiać... za okna. W ciepłym pokoju z kubkiem gorącej herbaty i książką na kolanach. Jednak nie ma tak dobrze bo przyjdzie czasz, że będzie trzeba w końcu opuścić ciepłe gniazdko i zmierzyć się z zaśnieżonymi ulicami.

Przygotowałam propozycję zimowej stylizacji. Nie udało mi się przedstawić jej na sobie, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Skoro za oknem śnieg a temperatura spadła poniżej zera to warto zaopatrzyć się w ciepły sweterek. W tym roku moim ulubieńcem jest biały sweterek z Reserved, który prezentowałam Wam w ubiegły roku. Oczywiście bez ciepłego szalika i czapki z domu nie wychodzę. A jak jest u Was? Całość dopełniają wiecznie modne i wygodne dżinsy.


You May Also Like

17 komentarze

  1. ja również bez ciepłego komina nie ruszam się z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja wygląda świetnie, takie delikatne połączenie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez rękawiczek, szalika i czapki nie wyjdę na te mrozy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się estetyka Twojego bloga. :) A jeśli chodzi o zimowe stylizacje to właśnie takie najczęściej wybieram :)


    W wolnej chwili zobacz co słychać u mnie na blogu:
    http://www.moniquerehmus.pl

    Pozdrawiam ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się takie zdjęcie podoba. Niby proste a świetnie się prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! Thank you for visiting my blog! Yes, we can follow each other. I'm Peony Nanni and I follow you on GFC, so now you can follow me back! :) Let me know! Keep in touch! peonynanni.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks dear, you have an amazing blog!!
    I'm already following, waiting for you to follow back!!

    xxx

    missunderstoodstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zestawy :)
    ciepły sweterek to podstawa !

    OdpowiedzUsuń
  9. Białe sweterki są świetne, też mam swój taki ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak zima jest fajna, ale kiedy podziwia się ją zza okna ;p Stylizacje wydaje się być świetna. Prosta, ale coś w sobie ma ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka i szalik koniecznie muszą być.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam swój ukochany szalik - koc, nigdzie się bez niego nie ruszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna propozycja, z chęcią bym się tak ubrała :)
    w te mroźne dni bez swetra ani rusz :P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. thank you for follow my blog, i'm now following yours :)

    http://saymecheese.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń