Green jacket and red lipstick

by - 20:13

Outfit with green jacket- stylizacja z zielonym (oliwkowym) żakietem

Cześć Kochani. Jak minął wam tydzień? Mi niestety bardzo szybko i pracowicie. Obecne siedzę w notatkach i uczę się do egzaminu, który będę miała w środę. Jedynie w międzyczasie wpadam na blog. Powoli także wprowadzam zmiany na blogu, które zapewne mogliście już zauważyć. Zmieniłam (znów) szablon. Pamiętacie może mój oliwkowy żakiet i czarne dżinsy? Prezentowałam je po raz pierwszy w tym poście. Z chęcią wykorzystałam ówczesny zestaw, zmieniając jedynie kilka elementów.

oliwkowy żakiet


Szary sweter zmieniłam na biały, prosty t-shirt. Dodałam balerinki oraz torebkę w podobnym kolorze. Całość wygląda zupełnie inaczej pomimo tego, iż zmieniłam tylko trzy elementy. Nawet zostawiłam tą samą biżuterię. Cały look podkreśliłam czerwoną szminką z Golden Rose, którą do tej pory prezentowałam na Instagramie.

Z czym połączyć oliwkowy żakiet?

Zastanawiacie się z czym jeszcze można zestawić oliwkowy żakiet? Najlepiej tego typu część garderoby będzie komponowała się z ubraniami w kolorach bieli, szarości, czerni i brązu, czyli z kolorami ziemi. Uważam, że oliwkowy żakiet można spokojnie łączyć z:
▪ białym t-shirtem, niebieskimi dżinsami i trampkami
▪ kolorowymi akcesoriami (torebka, apaszka), gdy chcemy ożywić stonowaną całość
▪ kobiecymi, koronkowymi, zwiewnymi bluzkami
▪ białymi dżinsami i szpilkami
▪ bordowymi dodatkami
▪ t-shirtem lub sukienką w biało-czarne paskami
▪ brązowymi botkami za kostkę
▪ małą czarną



Z czym jeszcze połączylibyście oliwkowy żakiet? Jak podoba wam się moja stylizacja?
Pozdrawiam :)

You May Also Like

6 komentarze

  1. świetne połączenie, wygoda i klasyka w jednym ;)
    mikastylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. You look so classy. Love the bag! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy szablon zdecydowanie na plus :) Świetna stylizacja, rozwijasz się :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, klasyczna stylizacja.Oliwkowy żakiet jest trudny do łączenia więc nic bym tu nie zmieniła;-) W czerwonej szmince wyglądasz pięknie i super kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zestawy :) Wyglądasz stylowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolorek , modny w tym sezonie ! :)
    zapraszam do siebie :)
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/2016/06/1006.html

    OdpowiedzUsuń