Z książką w plenerze

by - 10:14


Cześć! Wakacyjna pogoda niestety w tym roku nas nie rozpieszcza. Słoneczne dni przeplatają się z deszczowymi. Więcej czasu spędza się w domu niż na zewnątrz. Dlatego fajnym sposobem jest połączenie przyjemności, w moim przypadku jest to czytanie książek, z wyjściem na świeże powietrze. Ostatnio zrobiłam sobie tygodniowy urlop od internetu i komputera. Bardzo tego potrzebowałam. Czasem nie zdajemy sobie sprawy ile czasu spędzamy przed szklanym ekranem. Czas leci nieubłaganie, jednak już nigdy więcej go nie odzyskamy.

Stylizacja na lato. Tomboy. Kwiaty i dżins.

Z książką w plenerze to tytuł, który idealnie opisuje tą sesję. Wolny czas, o którym wspominałam powyżej, wykorzystałam właśnie na czytanie książki i pisanie własnej. Choć mój warsztat może pozostawiać wiele do życzenia, to podjęłam zadanie napisania opowiadania i co najważniejsze, ukończenia go. Czy mi się uda? Mam nadzieję, że tak.

Stylizacja na lato. Tomboy. Kwiaty i dżins.


A teraz przejdę do czegoś innego. Zostałam nominowana przez Angelikę z bloga stylebeautyphotography.blogspot.com do Liebster award. Dziękuję za nominację. Oto moje odpowiedzi, które jednocześnie pozwolą Wam trochę mnie poznać.

1. Skąd pomysł na nazwę bloga ? 
Lubię swój anglojęzyczny odpowiednik imienia, który stał się inspiracją do nazwy bloga. Był to pierwszy pomysł, który narodził się w mojej głowie. I tak zostało do dziś.

2. Co skłoniło Cię  do założenia bloga ?
Swoją przygodę z blogowaniem zaczęłam w gimnazjum, czyli jakieś 9 lat temu.  Początkowo moje blogi były poświęcone gwiazdom, jak Nina Dobrev, Harry Potter, Zmierzch, Dulce Maria (były to blogi typu fansite), następnie przyszedł czas na blog pamiętnikowy, jednak odnalazłam się dopiero tutaj. Połączyłam moje dwie największe pasje w miejscu, w którym mogę się nimi dzielić.

3. Jeśli na dłuższy wyjazd mogłabyś zabrać tylko jeden kosmetyk z kolorówki co by to było ? 
 Czerwona, kusząca szminka Golden Rose nr 18.

4.  Ulubiona marka kosmetyczna ? 
Zdecydowanie Rimmel, gdyż uwielbiam kremowe szminki tej marki.

5. Jaka jest twoja największa zaleta ?
Punktualność. Lepiej być 5 minut za wcześnie, niż 5 minut za późno.

6.  Jaki styl ubioru lubisz najbardziej ?
Tomboy. Dżinsy plus koszula, luźny t-shirt t lub oversizowy sweter i płaskie buty to dla mnie najlepsze połączenie, wygodne i komfortowe.

7. Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnym miejscu na świecie, to gdzie by to było ?
Na obecną chwilę byłoby to Toronto.

8.  Z jakiego sukcesu jesteś dumna najbardziej ? 
Wygrana w konkursie Bonprix i Zblogowani.

9.  Z jakich produktów składa się twój codzienny makijaż ?
Poranny makijaż zaczynam od oczyszczenia twarzy tonikiem i nałożeniu kremu na bazie naturalnych olejków. Następnie sięgam po krem BB lub podkład i puder. Później w zależności od okazji w ruch idzie tusz, szminka i cienie.

10. Co byś chciała w sobie zmienić ?
Chciałabym odnaleźć w sobie silną wolę, aby rzadziej sięgać po czekoladę.

11. Jakiego rodzaju posty na blogach lubisz najbardziej ? 
Recenzje kosmetyków, stylizacje, z życia codziennego.

Lubicie czytać książki w plenerze, czy wolicie domowe zacisze?
Pozdrawiam :)

You May Also Like

13 komentarze

  1. Fajne odpowiedzi, czekolada zawsze spoko, nie odmawiaj sobie! :))

    MNQ - Sopot By Night

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji kochana.
    Fajna z Ciebie dziewczyna - tak trzymaj :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wyznaję tę zasadę, że lepiej być wcześniej niż później :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam podobnie, zawsze jestem przed czasem nigdy się nie spóźniłam ;)

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za ten debiut pisarski. Przypomniałam sobie anegdotę jak J.K Rowling pisała Potter'a podobno w kawiarniach, bo nie miała gdzie? Okoliczności czasem bywają pod wiatr ale grunt to widzieć swój cel. Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasem http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba także potrzebuję takiego odpoczynku od komputera i internetu... Dzięki za inspirację:) Masz rację, czas leci nieubłaganie i nie da się go już cofnąć. Pięknie Ci w tym odcieniu szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji :) Pięknie wyglądasz w tej bluzeczce i z książką :) Powodzenia!
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzka. ! gdzie taka pogoda, że na krótko ubrana? u mnie ciagle zimno i chlodno :(

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda w kratkę. Akurat udało mi się wyhaczyć jeden taki dzień na sesję :)

      Usuń
  8. Oj tam czekolada! Czekolada jest cudowna! :)
    w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga to pewnia i ja będę tutaj czesciej zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, że uda Ci się napisać opowiadanie. Będę trzymać kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń