Brittainy C. Cherry: Powietrze, którym oddycha

by - 18:51

Brittainy C. Cherry: Powietrze, którym oddycha

Czy kiedykolwiek sięgnęliście po książkę tylko dlatego, że zauroczyła was okładka? Jestem wzrokowcem i zdarza mi się do często. W przypadku Powietrze, którym oddycha, nie było inaczej. Myślę, że Franggy (model z okładki) wpłynął na poczytność tej książki... Powietrze, którym oddychasz to pierwszy tom Serii Elements. Jest to nowy projekt Brittainy C. Cherry, który opierać się będzie na czterech żywiołach. Tom pierwszy poświęcony jest powietrzu.

Głównymi bohaterami są Elizabeth i Tristan, którzy doświadczyli najgorszej straty w życiu- stracili ukochanych. Ból zmienił ich życie. Stali się zupełnie innymi osobami. Elizabeth rok po tragedii postanawia wraz z córeczką Emmą wrócić do swojego domu. Tam ich droginieoczekiwanie się krzyżują. Okazuje się, że Elizabeth i Tristan są sąsiadami. W małym miasteczku plotki szybko się rozchodzą. A na temat Tristana mówi się, że jest niebezpiecznym dziwakiem, od którego powinna trzymać się z daleka...

powietrze, którym oddycha- recenzja


Rzadko sięgam po romanse. Dlaczego? Bo są przewidywalne. I nie inaczej było z ową pozycją. Od samego początku wiedziałam, jak potoczą się losy naszych bohaterów. Każdy ich ruch mogłam przewidzieć z dokładnością do dziewięćdziesięciu procent. Jednak książka przyciągała mnie do siebie z każdą następną stroną. Jak to możliwe? Otóż Powietrze, którym oddycha to książka nasycona emocjami. W codziennym życiu nie zastanawiamy się, jakbyśmy się zachowywali, gdyby spotkała nas taka tragedia. Emocje zapisane na papierze, przelewają się na czytelnika. Kolejnym atutem książki, który zadecydował o tym, że nie potrafiłam się z nią rozstać, to humor. Zabawne dialogi bohaterów i opisy sytuacji podniosły walory czytelnicze. Ciężko znaleźć książkę, która zawiera w sobie przyjemną dawkę humoru, a ja bardzo lubię takie książki.

Żadna bratnia dusza nie opuszcza tego świata samotnie; zawsze zabiera ze sobą kawałek tej drugiej.

Postać Tristana najbardziej zapadła mi w pamięć. Myślę, że wiele czytelniczek lubi niedostępnych, tajemniczych i aroganckich mężczyzn w literaturze lub w filmie (Damon w Pamiętnikach Wampirów w ten sam sposób zaskarbił sobie miliony wielbicielek na całym świecie). Tristan miał w sobie wszystkie te trzy cechy, które tworzyły szczelną powłokę, poza którą nie wychodził. Z czasem poznajemy zupełnie innego Tristana Cole'a. Wybranie Franggy'ego na okładkę było nie przypadkowe. W ten sposób, żaden czytelnik nie będzie miał problemu z wyobrażeniem sobie postaci głównego bohatera.

Ta recenzja wyjątkowo nie jest długo, bo co tu dużo pisać? Tę książkę najlepiej przeczytać i przekonać się samemu! Uważam, że warto spędzić z nią kilka jesiennych wieczorów.

Czasami najtrudniejsze w życiu bez ukochanych było to, by pamiętać o oddechu.

Wydawnictwo: Filia ‖ Rok wydania: 2016 ‖ Liczba stron: 398

You May Also Like

13 komentarze

  1. Też zdarza mi się sięgnąć po książkę z powodu ładnej okładki :)
    Twój opis brzmi bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie przyciągają okładki, ale najpierw wolę przeczytać jakaś recenzje danej książki zanim po nią sięgnę :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie w romansach największych problemem jest ich przewidywalność, chyba właśnie dlatego najczęściej sięgam po kryminały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często po okładce mam chęc przeczytać daną książkę :D
    A ta wydaje się ciekawa :D

    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z twojego opisu wydaję się ciekawa, tym bardziej, że ogółem lubię romanse. Dopiszę do listy :D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też rzadko sięgam po romanse :P chyba że jednocześnie zawiera elementy fantastyki, to co innego xd
    Pan na okładce fajny :>
    buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moje klimaty,ale zdjęcia wyszły Ci całkiem ładne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Łapię się na tym, że często zaglądam na okładkę niz na opis książki..
    Ja własnie mam ochotę na jakiś romans. Cały czas czytam same kryminały i chyba czas coś zmienić :)

    szzandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zanm to uczucie kiedy okładka nas hipnotyzuje i musimy przeczytać. To jak najbardziej normalme

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno się skuszę na książkę, zwłaszcza że czytałam inną autorki i mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od jakiegoś czasu mam w planach tą książkę ♥ Uwielbiam romanse :D

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń