Walentynkowy tag książkowy

by - 16:21

walentynkowy tag książkowy

Cześć! Dziś są Walentynki- święto zakochanych. Od rana w telewizji śniadaniowej huczało na ten temat. Proponowano stylizacje na wieczorną kolacje, makijaż, przepisy na śniadanie lub kolację dla zakochanych. Jednak czy miłość nie powinno okazywać się każdego dnia? Oczywiście, że tak, dlatego ten dzień jest dla mnie dniem, jak co dzień. Dzisiaj trochę o miłości, ale do książek.

Kiedyś nie lubiłam czytać książek, a szkolna lektura była dla mnie katorgą. Częściej sięgałam po opracowania lektur niż po prawdziwą książkę. Jednak pewnego lata wszystko się zmieniło. Będąc w 4 klasie podstawówki sięgnęłam po Harry'ego Pottera i kamień filozoficzny. Od tamtej mój pory stosunek do książek się zmienił. Odkryłam, że jest coś lepszego niż szkolna lektura, którą trzeba przeczytać pod przymusem i mieć takie samo zdanie, jak nauczyciel języka polskiego. Niestety moja biblioteka szkolna w tamtym czasie nie posiadała w swoich zasobach zbyt wielu młodzieżowych książek. Teraz na rynku jest ich mnóstwo i myślę, że każdy znalazłby coś dla siebie. Wystarczy tylko chcieć poświęcić książce parę godzin. Książki nie gryzą, ale pobudzają wyobraźnię i kreatywność :)


 Walentynkowy tag książkowy



 1. Dostałaś pudełko czekoladek. Który fikcyjny chłopak be ci je dał?
Co tu dużo pisać. Tristan Cole :)


 2. Jesteś sama w Walentynki. Jaką książkę mogłabyś przeczytać lub jaki film obejrzeć?
Obecnie Walentynki spędzam z książką Tajemny ogień C.J. Daugherty oraz kolejnymi odcinkami serialu Arrow (zdecydowanie wolę seriale od filmów)







3. Jesteś w księgarni. Nagle trafia cię strzała kupidyna. Zauroczona kupujesz nową książkę. Jaką?
Od jakiegoś czasu mam ochotę na Ogień, który ich spala. Jeżeli byłaby tak samo dobra, jak Powietrze, którym oddycha to myślę, że zauroczenie mogłoby trwać wiecznie.


4. Książka z czerwoną okładką 
Jeżeli chodzi o książkę, którą przeczytałam a okłada ucieszyła moje oko to Kroniki krwi Richelle Mead.



5. Ulubiona książkowa para
Oczywiście że Rose i Dymitr z Akademii Wampirów! Kibicowałam im od samego początku.

6. Książka, którą kochasz
Póki co najwięcej miejsca w moim serduchu zajmuje seria Akademia wampirów.


7. Książka, którą wszyscy kochają a ty nie zamierzasz jej przeczytać.
Jakoś nie kwapię się do przeczytania... Gry o tron. 

A jakie byłyby wasze odpowiedzi? 

You May Also Like

6 komentarze

  1. A ja spędzam Walentynki z "Jeźdźcem miedzianym" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam Akademię Wampirów :D Swoją drogą, minęło już kilka lat jak ją czytałam i chyba będę musiała sobie ją niedługo odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiałam czytać Akademię Wampirów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, nie znam żadnej z tych książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę wreszcie przeczytać Akademię Wampirów :)

    OdpowiedzUsuń