Zakładki do książek: Assassin's Creed i Final Fantasy XV

by - 19:15


bookmarks diy

Zakładka do książki to obowiązkowy dodatek każdego czytelnika. Zapewne zdarza się wam zamiast zakładki używać paragonu, biletu do kina albo kawałka kartki w kratkę. Jednak taka zakładka nie wygląda estetycznie. Ostatnio poszukiwałam dodatków związanych z moimi ulubionymi bohaterami, jednakże nigdzie na rynku nie znalazłam w ofercie zakładek do książek z serii Assassin's Creed. O gadżetach związanych z postacią Nyxa Ulrica z Final Fantasy XV: Gwardia Królewska już nie wspominam. Niestety facet nie okazał się na tyle popularny, aby zawracać sobie nim głowę. A ja nadal chciałam zakładki...

Postanowiłam więc wykonać własne. W ciągu 20 minut powstały dwie zakładki: z Ezio Auditore i Nyxem. Raz zdecydowałam się na zakup pakietu zakładek z EpikPage, które niestety nie do końca mi się spodobały. Pakiet kosztował mnie 20 zł. Tym razem nie wydałam ani grosza i jestem z nich bardzo zadowolona.



Lubicie kolorowe zakładki do książek? Kupujecie je czy robicie samemu?

You May Also Like

5 komentarze

  1. Świetne zakładki :) Mi niestety własnoręczne nie wychodzą :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem nieźle ci wyszły! :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakładki, mega mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne ci wyszły. Ja czytam całe książki na raz, nie potrzebuję zakładek :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakładki :) Ja też robię sama ale takie "rysowane" :) :)

    OdpowiedzUsuń